Blog Noua Dreaptă

Blog naţionalist şi incorect politic

Vino pe 23 mai la Marsul pentru Normalitate!

Considerând parada homosexualilor drept o manifestare cu caracter provocator, obscen si anti-social, care aduce atingere bunelor moravuri si ordinii publice, Noua Dreaptã organizeazã sâmbãtã 23 mai Marsul pentru Normalitate, manifestare autorizatã de Primãria Capitalei la care sunt chemati toti românii care vor sã-si exprime opozitia fatã de rezolutia Parlamentului European adoptatã pe 14 ianurie 2009, care obligã statul român sã recunoascã cuplurile homosexuale cãsãtorite sau care au încheiat un parteneriat civil în alte tãri europene.

Rezolutia, initiatã de europarlamentarul comunist italian Giusto Catania, afirmã cã perechile homosexuale cãsãtorite sau înregistrate într-o tarã membrã a UE trebuiesc recunoscute si în tara de domiciliu. Practic, aceasta înseamnã cã doi homosexuali români “cãsãtoriti” în Spania vor fi recunoscuti ca atare si în România.

Rezolutia Catania reprezintã o victorie ingrijorãtoare a activistilor homosexuali în procesul de a forta statele membre UE sã implementeze o legislatie pro-homosexualã la nivelul întregii Uniunii Europene.

Iatã de ce, în acest an mai mult decât în anii precedenti, e nevoie sã vii si TU alãturi de noi, sâmbãtã 23 mai, la ora 11:00, in fata Ateneului Român, pentru a demonstra cã ROMANIA NU E SODOMA!

Si pentru cã suntem în plina campanie pentru Parlamentul European, iatã cum au votat europarlamentarii români “rezolutia Catania”.

nd-532

nd-524

10 comentarii

10 Comentarii

  1. stragopulis 15 May 2009, 2:20 pm

    cred ca noua dreapta ar trebui sa renunte la mars si sa se apuce de lucruri mult mai serioase.romania are probleme mult mai mari ,una dintre ele si cea mai importanta ar fi clasa politica,coruptia ,ineficienta si incompetenta din institutiile statului.de ce spun ca nd s arenunte la mars..gay ii asta si doresc,fara sa vreti le faceti jocul,ei trebuie sa arate occidentului care ii sponsorizeaza cat de “progoniti” sunt,daca ar fi ignorati cred ca i ar durea mult mai mult….

  2. G.C. 18 May 2009, 4:48 am

    Ai dreptate, daca nu vom iesi in strada sa luptam pentru valorile noastre, scapam de ei, nimeni nu va legaliza casatoriile gay si adoptile de copii de catre homosexuali. Daca nu mai iesim in strada in cativa ani cred ca o sa se si interzica homosexualitatea.Daca iti place in ce hal a ajuns Olanda, atunci n-ai decat sa stai acasa, dar noi luptam pentru valorile noastre si pentru un mediu moral sanatos.

  3. stragopulis 18 May 2009, 5:56 am

    oricum nu vom scapa de ei ,numai ca prin mars le veti da ocazia sa arate lumii cat de prigoniti sunt si veti da si presei romanesti cautatoare de senzational prilej de a defaima miscarea si a o ridiculiza prezentand o ca pe o mana de baieti nervosi care abia asteapta parada gay pentru a se afirma si ei.cred ca ar trebui un protest mai degraba la adresa autoritatilor care ar trebui le interzica sa defilez aproape dezbracati prin centrul orasului si facand gesturi obscene si provocatoare

  4. G.C. 18 May 2009, 6:40 am

    Marsul nostru nu are cum sa le dea apa la moara, pentru ca nu va fi decat un mars pro-familie, pro-crestinism. Nu dam cu pietre in ei, nu ii batem, deci nimeni nu i-ar baga in seama daca s-ar plange ca marsul nostru a fost ceva peiorativ. Si chiar daca ar fi cum spui tu, indiferenta e si mai rea, pentru ca oricum se incearca obtinerea legalizarii casatoriilor homosexuale si adoptilor, deci daca nici macar nu incercam sa oprim asta, atunci nu suntem cu nimic mai buni decat clasa politica corupta. Noi nu ne opunem politicienilor, criticandu-i, ci facand cea ce nu fac ei.

  5. ALCON 18 May 2009, 2:42 pm

    Corect! decat sa nu zici nimic mai bine faci…nimic!
    eu cred ca tot mai bine era cu pietre….

  6. G.C. 19 May 2009, 1:59 am

    Cu pietre nu rezolvi nimic, dimpotriva le dai sansa sa faca pe victimele si victima este mereu intr-o pozitie superioara fata de agresor.

  7. stragopulis 19 May 2009, 3:59 pm

    traim intr o tara in care minoritatile au drepturi,majoritatea nu..daca protestezi te acuza ca esti extremist..daca mai intra si pe site ul ND si vede legaturile cu organizatiile naziste si cele fasciste din germania,respectiv italia chiar vor avea motive sa arate cu degetul
    ce e culmea ca ML nu a fost o miscare nazista ci una nationalista;ceea ce este normalsi in alte tari (ex.anglia,franta)in romania este catalogat drept extremist si ori infierat de presa ori marginalizat,ironizat uneori

  8. G.C. 20 May 2009, 4:35 am

    Ne-am obiusnuit deja sa fim facuti extremisti, asta nu inseamna ca este si adevarat ce spune presa, dar asa sa nu mai facem nimic de frica ca am fi catalogati drept extremisti? NPD si FN nu sunt fascisti sau nazisti, la fel spune presa de ei cum spune de noi ca am fi extremisti. In occident organizatile extremiste sunt ilegale, deci e imposibil sa avem legaturi cu astfel de organizti. E lipsit de orice logica sa crezi asa ceva.

  9. stragopulis 20 May 2009, 11:31 am

    corect,ai dreptate,mergand atunci pe logica prezentata de tine nici garda ungara nu este o organizatie extremista pt ca este legala…stii foarte bine ca in multe state europene cu precadere n ungaria,italia si germania,adevarate organizatii naziste Si REVIZIONISTE EXISTA,FUNCTIONEAZA LEGAL,nu or fi sariti de pe fix sa se declare extremisti..de aceea legaturile cu unele din acele organizatii lasa semne de intrebare pt multi tineri care ar vrea sa lupte pt drepturile lor-

    ca urmasi ai ML aveti obligatia morala sa faceti ceea ce cere interesul national
    in aceste momente principala problema a tarii o reprezinta clasa politica care nu permite dezvoltarea economica a romaniei,promovarea valorilor care pot face acest lucru-
    lupta contra clasei politice corupte si a retelelor mafiote care lucreaza de multe ori impreuna trebuie inceputa si daca se impune renuntarea la colaborari cu organizatii ce pot fi considerate extremiste ,atunci acest lucru trebui facut-nu de alta dar statul corupt se poate folosi de aceasta eticheta pt a preintampina orice actiune a nationalistilor

    ND nu este organizatie extremista,sa ti revendici istoria calcata in picioare de comunsiti si neocomunisti nu este extremism
    Sa lupti impotriva organizattilor mafiote sustinute de mediul politic care au acaprat tara si o tin intr o stare de saracie lucie pt a fi manipulata si exploatatata nu este extremism
    In momentul in care veti organiza un miting pt a cere desecretizarea tutor dosarelor de privatizare si a contractelor de infrastructura deoarece asta este cauza raului din romania,aici s au dus miliarde de euro si nu s a realizat absolut NIMIC,suntem in europa doar cu numele
    NU avem autostrazi,nu avem cale ferata(este varza),nu avem canalizari in cartiere-la sate nu mai zic,guvernul nu are program de dezvoltare pe termen mediu si lung,fac doar show mediatic si sunt preocupati de propria imbogatire
    in momentul in care veti face aceste lucru,foarte multi romani,printre care ma numar si eu va vom fi alaturi,dar deocamdata nu convingeti
    sunt doar pareri personale dar nu sunt ale mele,sunt impartasite de foarte multi oameni care au ajuns la capatul rabdarii si care scrasnesc din dinti
    prin dezvoltarea economica a romaniei vom fi mai respectati -si de europa si de rusia

  10. G.C. 22 May 2009, 3:42 am

    Sunt de acord cu unele lucruri. In primul rand luptam impotriva coruptie din politica, dar ce rost are sa tot ii criticam? Nu se vor schimba. In schimb, noi aratam prin fapte ca suntem o alternativa. Cu garda maghiara povestea e mai complicata, nu am chef sa intru in detalii. Dar NPD si FN nu pot fi extremiste exact din motivul mentionat de mine. Sunt prea stricte legile acolo. La cea mai mica urma de xenofobie sau rasism ar fi desfintate.

Lasati un comentariu